Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons terugbetaal- en retourneringsbeleid is 14 dagen geldig. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds de aankoop, kunnen we je geen volledige restitutie of retour aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen.

Verzending van retourzendingen

Om je product te retourneren zul je een e-mail moeten sturen naar retourneren@jikc.nl. Hier zul je een formulier en bevestiging ontvangen.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een restitutie ontvangt, wordt de kostprijs van het retourneren van de verzending afgetrokken van je restitutie.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is voordat je omgeruilde product ons bereikt variëren.

Product beschadigd geleverd?

Indien er, onverhoopt, een product beschadigd geleverd wordt dan vragen wij dit binnen 3 werkdagen na ontvangst te melden, inclusief foto’s van het beschadigde product en de verpakking, zodat wij tijdig melding kunnen maken bij de koerier.

Hierna zullen wij voor een passende oplossing zorgen, zodat de klant een deugdelijk product ontvangt.

Wanneer wordt er niet terugbetaald?

  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk item dat wordt geretourneerd meer dan 14 dagen na de levering.

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van je restitutie.

Als je retourzending wordt goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch toegepast op je creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Late of ontbrekende restituties

Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening. Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt verwerkt.

Als je al het bovenstaande hebt gedaan en je hebt nog steeds je restitutie niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@jikc.nl.

Aanbiedingsartikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Aanbiedingsartikelen kunnen niet worden gerestitueerd.

Hulp nodig?

Contacteer ons op info@jikc.nl voor vragen.